poniedziałek, 15 kwietnia 2013

O nas!!!!!! :)

Hej!!!!!
Dziś chce napisać troche o nas. No więc tak! Ja mam na imię Wiktoria -Tomlinsówna, razem z moimi koleżankami założyłyśmy bloga.:) Jest też Anka - Stylesówna i Aśka - Horankowa, moja BFF!! <3 
Bardzo się lubimy. Chodzimy do tej samej klasy, mamy tyle samo lat. Prawie na każdą przerwę spędzamy razem. Ok., teraz trochę o charakterach. Ja jestem szalona, ale czasami umiem się powstrzymać, lubię (tak jak Lou) marchewki :), oraz ubieram się na luzie. Najbardziej z 1D lubię Louisa. Mam włosy takie pomiędzy rudym, a jasny blond. Aśka, ja na nią mówię Asiunia, jest mądra, piękna, tak jak każna z nas :) Też lubi się ubierać jak ja. Ma blond włosy, lubi ją każdy chłopak i jest najładniejsza w klasie. Ona bardzo lubi Zeyna oraz Nialla. Anka ma blond włosy, ubiera się podobnie jak ja i Aśka. Ania ma też swoją BFF Weronikę. Ja lubię niebieski kolor, Asia lubi pomarańczowy i fioletowy, a Anka chyba... czarny. Tak za bardzo to nie wiem. No i każda z nas oczywiście lubi 1D!!! :) ^.^ Na sam koniec dam naszych ulubieńców!! :)







Pozdrawiam!!!!! 1D :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz